نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من
نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

همه چی آنجاست.....

چقدر شیرینه ....

....

  هرقدر هم که محکم باشی 

   یک نقطه

  یک لبخند

                 یک نگاه

                           یک عطر آشنا 

                 یک صدا 

           یک یاد

    تو رو میبره به جاهایی که شاید.....

    یاده خاطره هایی میوفتی که یه ل.ب.خ.ن.د خیلی خیلی زیبا روی لبانت نقش میبنده ....

    اینا از عظمت ......


     متنو یه جایی خوندم آخرشو خودم اونجوری که دوس داشتم تموم کردم 

     و البته یه ختم شیرین.....


     به امید اینکه هممون یه روزی این موقعیتو تجربه کنیم.....


      پایان.

                                                                            

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد