نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من
نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

همه چی آنجاست.....

من اینجا تو هم اینجا 020 & shr

نه به اون وقتایی که منتظرم تا بیای بخونی و نظر بزاری

نه به امشب ....

من دیگه حرفی ندارم

ینی اصن موندم یه لحظه

داشتم همین متن قبلیو مینوشتم تموم که شد اومدم بیام بیرون

دیم زده 2 تا نظر

باز کردم O_O

همین 020 خودمونه که

ساعتشو نگا گردم بازم O_O

مال همین چن دقیقه پیش بوده

ینی دیگه واقعا حرفی واسه گفتن ندارم

من اینجا در این سوی شهر

تو هم آنجا در آن سوی شهر

اما

هردو دلمووووون در یک سوی شهر

خدایا به برکت همیییییین شب عزییییییز خودت مواظب اینجور دوستیاااااااا بااااااااااااش

 واقعا اینجور دوستیا قابل

س

ت

ا

ی

ش

ه

ینی دیگه واقعا چقد نزدیکیه ذ.ه.ن

نه چقد

هییییییییییییییی

 فاطمه عزییییییییزم پییییش به سوی امتحانات

با یه دل پر از امید

با اعتماد به نفسی به بلندیه سقفه یه تالار

با ذهنی خالی از افکار بیهووووووده

با اعماد و توسلی بزرگ به خدای مهربوووووووون

خدایا خووووودت کمکون کن

دیگه باید بنویسم :                      shr020

نظرات 1 + ارسال نظر
202 شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 11:33 http://aseman-man.blogsky.com

بلی بلی
ذهن ها عجیب به هم نزدیکه...
خداکنه همینطوری هم بمونه:)
فدات یرگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد