نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من
نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

همه چی آنجاست.....

ذهنی آرووووم بدون هیییچ دغدغه ایی

واقعا تابستونه امسال خیلی خوب بود

با اینکه تقریبا یک سومش تو ماه رمضون بود وسختیای خودشو داش اما دلنشین بود

تا س.ح.ر بیدار بودیم 

تا عصر میخابیدیم

سریالای خوبیم داش 

از امتحان فیز2 هیچوقت یادم نمیره 

اون همه که خوندم 

اما خب شب امتحانی بود و نیازمند یه دوره دیگه 

صب امتحانم که کلا فسفری نمونده بود 

من اولین بار بعد از کنکور بود که استرسو تجربه میکردم البته تقصیر خودم بود 

سوالای امتحانش خوب بود اما خب برا منی که چن روز تازه شروع کرده بودم خوب نبود 

گذشته ها گذشته 

بعدشم که نمره ها رو زدن رو سایت واسترسی که دوباره تجربه کردم

هیییییییییییی

و البته پاس شدم اما

از منی که با رتبه ......اومدم فیزیک اصلا خوب نیس 

خیلی دلم پره 

از بی تجربگی 

از مشاوره نگرفتن از سال بالاییا

اما برا این ترم خییییلییییی حواسمو جمع کردم

خدایا خودت کمک کن

از خیلیا پرسیدم 

ایشا... که به خوبی تموم بشه 

اما الان آماده آماده ام برا ترم جدید

از همون اول ردیف اول یا دوم و با حواس جمع درسو گوش میدم و نتیجه شم میگیرم 

:)))))) 

ومثه همیشه 

همه چی خوبه خوبه 

هوام عالیییییه 

خدایا شکرت

نظرات 1 + ارسال نظر
020 پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 00:06 http://aseman-man.blogsky.com

منم میااااااااااااااااااام ردیف دوم اول سوماااااااااااااااااااا...
الانم بگم که باس برام جا بگیری...
من متاهل شدمو نیاز هس حواستون بیشتر بهم باشه خووو
آخ که چقد دوس دارم ببینمت لا مصب..
آخ که چقد تمام جملاتی که نوشته شدی رو درک کردم دونه به دونه...
آخ که چقد بعضی مواقع عصبانی میشی تو دخمل...
مث اون روز صب!!جلو شوشوممم...حیییییییییییییییییییییییف بوداااااا وگرنه که....
آخ گکه چقد با همهی اینا دوستت دارم دخملم..
آخ که چقد مشتاق دیدارتم..
خو امرووزو کلاس زبان نمیرفتی میومدی حرم..میمیردی؟؟؟؟

ای به فدای تو ردیف اول تا سوم واس ماس
خودمو خودت
اگه برا غیبت روزی میشد غیبت میکردم
و میومدم جان خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد