نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من
نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

همه چی آنجاست.....

یه روووووز خییییلیییی گرم

امروز صبح با ماشین رفتم دانشگاه

وبماند که مقداری هم معطل دوست عزیییییز شدیم که اوشون طبق عادت همیشگیش خاب مونده بود

کلاسا به خوبی وشلوغیه همیشگیشون برگزارشد

کلاس حلت معادلاتم که بماند دیگه

نه مثه اینکه باید اینجا ثبت کنم که چی شد

هیچی همونطور که همه میدونن یک کلاس عادی تو دانشگاه حداکثر یک ساعت و چهل دقیقه اس

اما از اونجایی که کلاس معادلات یک کلاس عادی نیس قشنگ دوساعتئ کامل باید سرکلاس باشی

اینجوریاس دیگه

حالا باز بدترش اینه که هیچ کدوم از آقایووووووون کلاسمون هیییییچ اعتراض یا ناراحتیی از خودشون نشون ندادن وتا ساعت 12 و 5 دقیقه مثه..... سرکلاس نشسته بووووووودن

این از صبح بعدشم که باز حلت داشتیم ینی رسما این ترم. این معادلات سه واحدی خیییییلیییی بییییییشتر از یه درس چهار واحدی ماروسرکلاس نگه داشت اما انصافا جزوه هاش کاملو عالییییییه

سراین کلاسم که شیرین کاریه عطیه حان مایه ی خنده کل کلاس شد <تا باشه از این شیرین کاریا>

بعدشم که جشن عالییییییه دانشگاه با سارای عزیییییز

رفتم دنبالش جای در باهنر بعدشم که جشنه با یه مجریه عالیییییی

انصافا خییییلیییی خنده دار

البته جای 020و عطی +ه نیز خالی بوووود

قرار گزاشتیم با سارا که زیاد تعریف نکنیم از جشن که دلشون نسووووووزه

اینقده خ.ن.د.ی.د.م که نگو تا حالا خنده ی سارا رئ تا این حد ندیده بودم

دم همشون گررررررم واقعا عالیییییییی بود

بزرگترین عکس سلفی و هوا کردن بالن از برنامه های دیگه ی جشنه بود

بعدشم که لذت بردن از جمع خانواده و دییییدن سریال شمعدووووونی

خییییلیییی هوا گرم بود من که دیروزش رفته بودم حموم باز دوباره نصفه شبم رفتم حموم

کلا این روزا حموم بیشتر از اتاقم میرم

نمدونم دیگه هنوز که تابستون شروع نشده وضعیت اینجوریه

خدا به خیر بگذرونه تیر و مردادو ....

اما انصافا تو خونه با وجود اسپیلت اصلا اصلا گرمایی احساس نمیشه .....

و بازم میگم

همه چی خوووووبه خووووووبه

و خدایا شکرت


                                                                                   msh.shr  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد