نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من
نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

همه چی آنجاست.....

بی بهانه .....

به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم ، بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کردید به دلتان ، بگویید گاهی


فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست ، شما بگویید ، حتی اگر نشنوند . . .



برای همه خوب باشید ، آنکس که فهمید ، همیشه کنارتان خواهد بود و آنکس که نفهمید ، 

روزی دلش برای خوبی هایتان تنگ می شود .


زندگی یک پاداش است نه یک مکافات ، فرصتیست کوتاه تا ببالی ، بیابی ، بدانی ، بیندیشی ، بفهمی و زیبا بنگری و در نهایت در خاطره ها

 

بمانی


شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتن

........

خیلی متن قشنگی بود 


اگه شما کسیو دوست داشته باشین 


بعضی وقتا واقعا "بی بهانه"بهشون میگین 

د

و

س

ت

ت دارم 


به نظرم این جمله دو کلمه ایی بعضی وقتا معجزه میکنه 


و قطعا باعث محفوظ شدن جای خودتون تو قلبش میشه ....


این جمله خیلی با ارزشه همینجوری الکی الکی نباید به همه گفته باشه 


باید باید باید مخاطبای خاص خودشو داشته باشه


و دوباره 


همه چی خوبه خوبه 


خدایا سپاس  از همه چی 


هوام که عالییییه 


اما یه مقداری سرما خوردم اونم به خاطر باز گزاشتن شبانه روزیه پنجره اس 


بشه که حواسم باشه و ببندمش بعد بخابم 


:---)))))


پ.ا.ی.ا.ن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد