نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من
نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

همه چی آنجاست.....

حرف بقیه رو بییخیال D:

بله واقعا حرفای بقییییه رو بیخیال

اصلا مگه ما برا بقیه زندگی میکنیم؟؟؟

پس 

قطعا نباید حرفاشونم برامون مهم باشه 

به قول خوووودم

گ

و

ر

ب

ا

ب

ا

ش .....

تو زندگیت باید چن نفرو انتخاب کنی

این افراد برای تو با بقیه فرق دارن

این افراز ویژگیاشون باتو میخونه

اعتقاداتشونو قبول داری 

رفتارشونو میپسندی

طرز فکرشون منطبق با ایده آل های خودته

و.....

پس به جز حرفایی که این افراد بت میزنن بقیه حرفارو باید به روش زیر باهاشون عمل کنی:

طرف عزییز و قابل احترام یه چیزی بت میگه

اولش ناراحت میشی واینم طبیعیه....

بعدش به حرفش فک میکنی اگه حرفی رو که زده بود قبول داشتی

سعی در اصلاح رفتار خودت میکنی....

اما اگهواز این نیش و کنایه های همیشگی بود که

اول اینو تو پرانتز بگم:((اگه دیدین افرادی هی بهتون تیکه میندازن یا قلمبه سلمبه میگن 

با قاطعیت میگم ا.ف.ت.خ.ا.ر کنیییین 

چون شما یه ویژگی یا یه رفتار یا یه چیزه خاصی دارییین که اونا بهتووون حسودیشون میشه

ومیخان از این طریق یه مقداری خودشونو خالیییی کنن.....))

عجب پرانتزی بود....

خب وقتی از این نوع حرفاروشنیدین خیییلییی عادی وریلکس:

<<<<LAUGH AND CROSS>>>>

خییییلیی روش خووووبیه 

من جدیدا یکی از دوستام بم گفته ....

متشکرم از دوست عزییییییزم

اینکارو که بکنی انگاری اصلا هیچیو نشنیدی....

تجربه کردما....

من الان اینجا

تو در آن سوی.....

همه چی خوووبه خووووبه

خدایا شکرت.....



                                             ;))      mSH.SHr  

نظرات 2 + ارسال نظر
020 سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 23:36

ای به فدای تووووووووو

020 سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 22:51 http://aseman-man.blogsky.com

من در این جا,تو در آن سوی خواب..
خو چقد زود خوابیدی..

عزیز من..
سعی کن خودت باشی..
با همین افکار..
تو لازم نیس از طرف دیگران تثبیت بشی..
کسی هم اگه خواست دوستت بشه یا انتخابت کنه باس دقیقا همینطوری که هستی بخوادت..
اما با این همه..
دوست آیینه ی دوسته..
حرفاش اگه جنبه ی اصلاح داشته باشه طلاست..
اگرم جنبه ی اذیت و آزار داشته باشه یا هم مسخره کنندگی..
حرفاش از خاک زیر پا پست ترن..


و این تویی که قضاوت و تعیین میکنی کدوم حرف در کدوم دسته قرار میگیره...
موفق باشی عزیزجانم.
دوستت دارم یرگه ی shr

چقد
ق
ش
ن
گ و به جا گفتی: حرفاش از خاک زیر پا پست تره.......
من که خاب نیستم بابا
الان پای لب تاپ یا لپ تاب هستم
اینجوریاس دیگه
عیدتم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد