نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من
نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

همه چی آنجاست.....

تغییرات با موفقیت کامل انجام شد :-)

له بله

اینجانب من مفتخرم به شما بگویم که به وبلاگ من خوش اومدید

دیگه تقریبا یاد گرفتم که باید چه کارایی انجام بدم تا بتونم اون وبلاگی رو که میخام درست کنم

البته جا داره از همین جا از سرکار خانم 020نیز تشکری به عمل بیاورم  که با صبر وشکیبایی بسیار زیاد این کار هارو به من آموختن


خب دیگه بسه اینحوری نوشتن میخام مثه خودم بنویسم

اکروز صب بعداز صحبت های همیشگی با فاطمه و حال ولحوال کردن ازش خاستم تا بم یاد بده که چجوری عکس بزارم

و البته هرکاریو بم یاددادها از گذاشتن آهنگ تا ستاره و......و همشونم اجرا میشد تو وبلاگم بجز همین عکس

کلا عکسیو پیدا نمیکرد

به فاطمم گفتم اما اونم نمیدونست

بعد از کلی ور رفتن و خوندن راهنمایی تو وبلاگ فهمیدم که چجوری میشه عکس گزاشت

ازگوشیمم چک کردم دیدم میشه

و من بسیییییییییییار خرسندم

اینم اولین عکس

با تشکر از 020

و دوباره همچی خوبه خوبه

هوام که عالییییه

پرم از انرزی مثبت خخخخخ ز نداره مجبورم از ز استفاده کنم

خدایا شکرت






نظرات 1 + ارسال نظر
آشنای همیشگی..دوست دیروز..همراه همیشگی:) پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 21:38

خخخخخخ ز جمع خخ است..
دیگر من که میدانم:)
چ خبرا جوجوی من؟؟؟
مرسی که منم نمدونستم 3 تومنشو که ازت گرفتم میفهمی کی بلد نبوده!!!
خوشحاااااااااااالم خرسندی..
هوا عالی نیست..محشره..پرفکته.
مرسی ممــــــــــــــــــــــــــــاغ:)

خخخخخ
بله بله شما حتما میدانی
اینجا الان "ژ"دارم
مرسی آشنای همیشگی
ینی فاطمه فی البداهه ات عالیییییه
ایشا... سه تومنشم واریز میکنم به زووودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد