نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من
نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

نوشته های ذهن خسـتـــــــــــــــــه من

همه چی آنجاست.....

اولییییین نوشته ام ^_^

من

اینجا

نوشته های خودم

نوشته هایی که یهووووویی به ذهنم میرسه

نوشته هایی که برای نوشتنشون نیازی به فک کردن زیاد ندارم

خودشون میان

فقط کافیه یه مروری بکنم که چی شد

کیا بودن

چیا گفتیم

چی می خاستم بنویسم

تو این وبلاگ تمام حرفایی که میشه رو کاغذ آوردو مینویسم

تمام اتفاقاتی که به نظرم ثبت کردنشون برام خاطره هایی رو حفظ میکنه

اتفاقایی که اگه یادم بیاد همراه با خودش کلی نکته,خاطره,پند و..... که ممنه یه روزی برام مفید باشه رو میاره

شاید اگه پست بزارم تو لاین همه بخونن 

اما یه روزی  شاید لاینم باز به مشکل بخوره و تمام اون نوشته های خیییلیییی ع.ز.ی.زم پاک بشه

پس از این وبلاگ به عنوان یه دفتر خاطره الکترونیک استفاده میکنم

الان 

اینجا

من

با گوشیم

داره بارووووووون میاد

عجب هوایی است این هوای بارانی

وباران چه ساده عاشق میشود 

پس اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان.....


                                                                ^_^    mSH.SHr